တယ္လီဖုန္းဆက္သြယ္မႈစြမ္းရည္သည္အလြန္အေရးၾကီးလွပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္အေရးၾကီးပါသနည္း။ ေအာက္ေဖၚျပပါအခ်က္မ်ားအားၾကည့္ျခင္းျဖင့္သိႏိုင္ပါသည္။ မည္သည့္လုပ္ငန္းတြင္မဆုိ ကနဦး ဆက္သြယ္မႈ ျပဳလုပ္ရာတြင္ တယ္လီဖုံး ကုိ ၈၅ ရာခုိင္ႏႈံး ထက္ပုိျပီးအသုံးျပဳၾကသည္။ သို႕ပါ၍ တယ္လီဖုန္းျဖင့္အသုံးျပဳဆက္သြယ္မႈျပဳၾကရာတြင္ အက်ဳိးမဲ့အခ်ည္းႏွီး မျဖစ္ေစရန္ လိုအပ္ပါသည္။ မိမိအပါအ၀င္ တစ္ဖက္စကားေျပာေနသူ မ်ား စိတ္အေနွာက္အရွက္မျဖစ္ေစရန္ လည္း ဂရုစိုက္သင့္သည္။ ႏွစ္ဦးစလုံး၏ တန္ဘိုးျဖတ္မရေသာ အခ်ိန္ ကို အလဟသမျဖစ္ေစရန္ တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္ရာတြင္ လိုက္နာေစာင့္ထိန္းအပ္သည့္ အခ်က္မ်ား ကို ေလ့လာနားလည္ သိရွိလိုက္နာက်င့္သုံးသင့္ပါသည္။ တယ္လီဖုန္းအသုံးျပဳျပီးစားသုံးသူ၊ ေဖါက္သည္မ်ားအား ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးရာတြင္ပုိမုိ၍ အက်ဳိးသက္ေ၇ာက္မႈ လ်င္ျမန္ေစရန္ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားအား လက္ခံရမည့္သူထံ ရွင္းလင္းတိက်စြာေပးပုိ႔ႏုိင္ရန္ႏွင့္ တယ္လီဖုန္း ေခၚသူထံမွ ေပးပုိ႕လာေသာ သတင္း အခ်က္အလက္မ်ား အား ေသခ်ာစြာ လက္ခံရယူရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း မည္သူမဆို လက္ခံႏိုင္မည္ျဖစ္ပါသည္။
မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ေျပာဆုိျခင္းႏွင့္အသံျဖင့္သာဆက္သြယ္ေျပာဆုိျခင္း ကြာျခားပုံ။
မ်က္ႏွာျခင္း ဆုိင္ေျပာဆုိရာတြင္ မ်က္ႏွာဟန္ပန္မူရာမ်ားျမင္သာသည္ စိတ္တြင္းခံစားမႈမ်ားကုိ ျမင္သိလြယ္သည္ နားေထာင္သူ၏အမူအရာၾကည့္ရင္း နားလည္မလည္ သိသာသည္
အသံျဖင့္ဆက္သြယ္ေျပာဆုိသည့္အခါတြင္ၾကားရေသာအသံအရသာဟန္ပန္အမူအရာကုိခန္႔မွန္းရသည္ အသံျဖင့္ရွင္းျပေျပာျပသေလာက္သာခန့္မွန္းသိရသည္ တစ္ဖက္မွျပန္ေျပာျပသေလာက္ျဖင့္သာ နားလည္ေၾကာင္းသိရသည္
ေဆာင္ရန္ႏွင့္ေရွာင္ရန္။
ေဆာင္ရန္
တတိယအၾကိမ္ဖုန္းသံမျမည္ခင္ ဖုန္းကုိင္ေပးပါ
သင္ ရွိေနေသာေနရာကုိေျပာျပပါ
ႏႈတ္ခြန္းဆက္ပါ
ပုံမွန္ထက္အနည္းငယ္ေနွးျပီး စကားေျပာေပးပါ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ျဖစ္ပါေစ။
ယဥ္ေက်းပါ္။ကူညီလုိစိတ္ရွိေၾကာင္းသိသာပါေစ
တစ္ဖက္လူ၏အမည္ကုိေခၚ၍ ႏွဳတ္ခြန္းဆက္ပါယဥ္ေက်းသိမ္းေမြ႕စာေျပာဆုိပါ
ျဖစ္ႏုိင္သေလာက္ မိမိကူညီႏုိင္ေၾကာင္းေျပာပါ
ခ်ဳိသာသိမ္ေမြ႕ေသာအသံျဖင့္ေျပာဆုိပါ
ဖုန္းေခၚသူအားေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာ၍ ဖုန္းကုိျငင္သာစြာခ်ပါ
ေျပာဆုိလာေသာအခ်က္အလက္မ်ားကုိ ေရးသားပါ
မွတ္သားထားေသာအခ်က္အလက္မ်ားကုိ မွန္ကန္မႈရွိေၾကာင္း ေသခ်ာမႈ ရွိ ပါေစ
ေရွာင္ရန္
ဟဲလုိ ဟုသာေျပာျခင္းသည္နားေထာင္သူအတြက္အဓိပၸါယ္မရွိပါ။ မအားလပ္၍ျဖစ္ေစ အေၾကာင္းတစုံတရေၾကာင့္ျဖစ္ေစ လက္မခံႏီုင္ျခင္းမွလြဲ၍ ဖုန္းျမည္သံကုိ ဂ႐ုမစုိက္ဘဲ ထားျခင္းမျပဳသင့္ပါ။မိမိကေခၚဆိုသည့္အခါတိုင္းတြင္လည္း တယ္လီဖုန္းေခၚသံ သုံးၾကိမ္တိုင္ေအာင္ ျမည္ေနေသာ္လည္း လက္ခံေျပာဆိုမည့္သူမွ မအားလပ္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ေစ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ျဖစ္ေစ လက္ခံေျပာဆိုမႈ မျပဳလုပ္ႏိုင္ပါက တယ္လီဖုန္း ေခၚဆိုျခင္းအား ယာယီ ရပ္ဆိုင္ေပးသင့္ပါသည္။ သုိ႕မွသာ တစ္ဖက္သူသည္ မိမိလက္ခံေျပာဆိုမႈမျပဳႏီုင္မီ ဆက္တိုက္ က်ယ္ေလာင္စြာ ျမည္ေနေသာ ဖုန္းသံေၾကာင့္စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေစမည္မွာ ေသခ်ပါသည္။
တစ္ဖက္သူမွ ေဒါသစိတ္ျဖင့္ေျပာဆုိလာလွ်င္ စိတ္မထိန္းႏုိင္ျခင္း၊တစ္ဖက္လူ၏စကားမဆုံးမီ တုံ႔ျပန္ေျပာဆုိျခင္း၊ဘာမွေျပာဆုိျခင္းမရွိဘဲတစ္ဖက္လူအား ေစာင့္ဆုိင္းေနေစျခင္း၊
ဘာမွမေျပာဘဲ ဖုန္းခ်သြားျခင္းလက္ခံနားေထာင္မွတ္သားျပီးသည္ႏွင့္ ေျပာသူ၏အမည္ႏွင္ ဖုန္းနံပါတ္ကုိ မေမးဘဲဖုန္းခ်ပစ္လုိက္ျခင္း၊ေအာ္ဟစ္ေျပာဆုိျခင္း၊ဖုန္းခြက္ ကုိၾကမ္းတမ္းစြာခ်ျခင္း။ေဆာင့္ခ်ျခင္း
သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကုိ စိတ္ျဖင့္မွတ္သားျခင္း၊သင္သိနားလည္လုိက္သည့္ အခ်က္အလက္မ်ား မွန္ကန္ေၾကာင္း တစ္ဖက္လူအားမေမးဘဲ ဖုန္းခ်ပစ္ျခင္း စသည္မ်ားကို လုံး၀ေရွာင္ရွားသင့္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment
ခင္မင္စြာျဖင့္ မွတ္တမ္းေလး အမွတ္တရေေရးခဲ့ပါဗ်ာ